יום ראשון, 18 באפריל 2010

לילה באופרה



הילדים כבר רצו כמה ימים מקדונלד'ס, ההורים נכנעו ולקחו אותם לסניף במרכז צ'נגדו. כולם אכלו, נהנו ובעיקר נרגעו. משם המשכנו לפארק העם, משהו מטורף לגמרי שבו המוני סינים באים לסופשבוע לשעשע ולהשתעשע.
    
יש אחד שמעיף עפיפון לגובה של קילומטר על באמת. אחרים מנגנים במקהלה, יש כאלה שרוקדים, שרים וסתם מזיזים ת'גוף למוסיקת ריקודי עם צורמת והכל בסינית. מיצינו את המקום די מהר והמשכנו הלאה.
    
בערב הלכנו למופע אופרה סיני בסגנון קל – היה מדהים. במקום לראות מופע אופרה מקצועי וארוך בבייג'ינג, הלכנו למשהו יותר קליל ומגוון. המופע נערך בבית תה סיני, ולפני המופע ראינו את השחקנים מתלבשים ומתאפרים.
    
היו במופע קבוצות שנגנו בכלי מיתר, ריקודים מלווים במופע אור-קולי, שחקנים שהחליפו תחפושות גוף ופנים, סיפורי עמים, בובות וחיקוי של חיות בעזרת צללית הידיים –מדהים. קבלנו תה יסמין ובוטנים ובכל פעם שהתה נגמר בספל, גברת עם קומקום נחושת וזרבובית באורך של מטר דאגה למלא אותו מחדש.
    
היה נוח שהמופע כלל הסעה אל הגסט-האוס וממנו, הילדים נהנו מרוב המופע וגם ההורים שצלמו את הרקדנים וזמרים גם בחדר התלבושות וגם על הבמה. סיימנו בארוחת ערב מערבית ועוד יום הגיע לסיומו.

עד כאן, צ'נגדו   מחוז סיצ'ואן  四川 סין  中国 18 באפריל 2010.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה