יום ראשון, 21 בפברואר 2010

Jet Boat

היום התחיל באיזי לחלוטין. התקלחנו, אכלנו, למדנו ואפילו צחצחנו שיניים. נסענו למרכז טאופו וחנינו ליד האגם הגדול והנעים של העיר. באופק ראינו את פסגת הר טונגרירו ואת הר געש הכבוי נגאורוהואה שלידו, זהו אגב mount doom of mordor, בטרילוגיית שר הטבעות. הטונגרירו היה מושלג בחלק מהפסגה ומעליו ישב ענן בצורות מיוחדות. לאן שלא מסתכלים בניו-זילנד רואים גלוייה.

הילדים הוציאו אנרגיה בגן השעשועים הסמוך, ההורים נחו על ספסל וספגו מעט חום מהשמש הנעימה. לקראת צהריים נכנסנו למסעדה אסיאתית ואכלנו סושי ונודלס. היה מוצלח למדי, אריאל אכלה המבורגר כפול לקינוח, שתהיה בריאה הילדה.

נכנסנו למשרד כרטיסים ולאחר התלבטות רכשנו כרטיס מבוגר ושני כרטיסי ילד. ובדיוק בשעה 15:30, יוסי והבנות יצאו להפלגת אקסטרים מיוחדת במינה.

הג'ט בואט זה לא סתם סירה מהירה. זה מטוס סילון בגובה נמוך!!!!!
שני מנועים של 520 כוחות-סוס כל אחד עם מבנה של טיל בליסטי והנה לך חווית אקסטרים מדהימה. אין לנו מושג באיזו מהירות נסענו, אבל זה נראה לפחות 150 קמ"ש. גוף הספינה ממש לחך את קו המים, מדי פעם היו טוויסטים (מנוע אחד קדימה ואחר אחורה) והסירה הסתובבה סביב עצמה במהירות מטורפת.

צרחנו, צעקנו, השתוללנו ובעיקר התרגשנו. הבנות היו באטרף ולא הפסיקו להתרגש ולצעוק בכל סיבוב או בכל פעם שהתקרבנו לקיר או חלפנו מתחת לגשר נמוך או עץ.

במהלך ההפלגה הגענו לסכר שראינו אתמול בדיוק כשפתחו אותו. זרם המים היה אדיר וכולנו נפנפנו לשלום לאנשים על הגשר.
יוסי צלם הרבה קטעי וידאו תוך כדי הפלגה והמצלמה האומללה חטפה לא מעט שפריצים, אך היא שרדה בגבורה רבה. ירדנו מחויכים מהסירה, חוויה שלא נשכח עוד הרבה זמן.

מכאן מתחיל השעמום. נסיעה לנקודת מנוחה, לימודים, ארוחת ערב, טלפונים למשפחה ולחברים בארץ וצפייה בסרטי בארבי בדי. וי. די. לילה טוב ניו זילנד .
עד כאן, ליד טאופו, האי הצפוני ניו-זילנד. 21 בפברואר 2010.