יום ראשון, 28 בפברואר 2010

רביצה מוסך וחצי אי



25 בפברואר - היום לא זזנו מפארק הקרוואנים. מזג האוויר היה סגרירי וכלל כמה ממטרים חורפיים. יוסי נצל את הזמן לקצת ספורט, הבנות ללימודים,סרטים ומנוחה. אסתל למנוחה, כביסה ובישולים. ולאורי לא היה אכפת כל עוד הוא מקבל את תשומת הלב שלו. אסתל ויוסי טיילו גם לאורך ה-deck שעל חוף הים הסמוך. זהו, כל מילה נוספת תהיה בלבול מוח...

אההה, נזכרנו במשהו חשוב. בכל פארק קרוואנים גם באוסטרליה וגם בניו-זילנד יש מה שנקרא dumping point, זה המינוח העדין למקום שבו מרוקנים את מיכל החרא והשתן שיש בכל קרוואן ממוצע. בדרך כלל הנקודה הזו נמצאת במקום צנוע בשולי הפארק והרחק מכל נקודה.
בפארק בטאורנגה (Tauranga) הנקודה הייתה ממש באמצע הפארק, ממש כמו פיאצה מרכזית ברומא. הבעלים הגדילו והקיפו אותה בגזיבו. זה מעין מבנה קישוטי מעץ עם עיטורים וגג, המקום בו נסיכה אמורה לצאת לשתות כוס תה בשעות בין-ערביים קרירות ולהתענג על ריחות הגן המטופח. ואילו לכאן באו כל הקרוואנים בבוקר כדי לרוקן את תוצרי הלילה – מ ו פ ר ע לחלוטין.

26 בפברואר – הבוקר התחיל בזה שאסתל הכינה מאפינס שוקולד עם חמאה מדהימים, חבל"ז פגז. אחר כך המשכנו בנסיעה לחשמלאי רכב בעיר. יש לנו בעיה במערכת ה-12 וולט של הרכב. תיקנו וכעבור שעתיים יצאנו לביקור קצר במאונט מאנגנוי (Mt. Manganui), עיירת נופש נחמדה מצפון לטאורנגה.
קוק ביקר פה בשנת 1769 ואנחנו בשנת 2010. חוף ים מדהים, גלים נפלאים, צד שני לגונה שקטה, איים, צמחייה צפופה וכמה גבעות. אכלנו שם צהריים במוטור-הום, הבנות למדו ונסענו לנו לחצי האי קורומנדל (Coromandel), גם כאן דרך נופית מדהימה ומפותלת. ירוק עד, איים זרועים בחוף הים. הרבה גבעות שהיו עד לפני כמה עידנים הרי געש פעילים והפכו לחרוטים.


בתים ציוריים והרבה הרבה רוגע. הגענו למקום שנקרא חוף המים החמים (Hot water beach). יש כאן במעמקי האדמה סלע געשי בעומק של שני קילומטר שגורם למים להתחמם ולבעבע ממש על קו החוף. מחר בבוקר בשיא השפל נלך להרגיש קצת. אחר כך ניסע לנארניה.

חוץ מזה ההכנות לפורים בעיצומן. הבנות מנהלות את כל חגי ישראל בטיול. הן תלו לפני מספר ימים בלון אדום ובתוכו פתקים עם שמות כל בני המשפחה. היום הבלון פוצץ וכל אחד קבל פתק ולפי השם שעליו הוא אמור להכין משלוח מנות בתוך מעטפה שהוא אמור למלא ולקשט. כל הכבוד הילה ואריאל.

עד כאן, חצי האי קורומנדל, האי הצפוני ניו-זילנד. 26-25 בפברואר 2010. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה