יום ראשון, 16 במאי 2010

גשם שוטף

אחרי כמה ימים רצופים של חום ולחות מבהילים בחודש מאי בבנגקוק, ירד גשם שוטף כל הלילה שנמשך עד שעות הבוקר המאוחרות וצנן במעט את הטמפרטורות.

את מה שקורה כמה קילומטרים מזרחה מאיתנו הגשם לא צנן כלל. אזורים מסוימים בעיר משותקים, חסומים ונראה שהצבא יורה על אנשי ה,חולצות האדומות" ויש לא מעט הרוגים והרבה פצועים בעיר.

כאן ברובע בנגלמפו החיים נמשכים כרגיל כמו במציאות אחרת ומשדרים עסקים כרגיל. אכלנו קורנפלקס עם חלב ויוגורט שקינו אתמול בלילה, משם המשכנו לבריכת הווילה צ'ה-צ'ה כשהבנות לומדות חשבון ואנגלית לסירוגין.

התחלנו במלאכת האריזה לקראת הטיסה הקרבה תוך חישובי משקל, כלומר כמה להעלות לבטן המטוס וכמה בתיקי היד כדי לא לחרוג מהמשקל המותר. לאחר התלבטויות ומעט ויכוחים אכלנו את ארוחת הצהריים במסעדת הווילה צ'ה-צ'ה, כל אחד בחר לו מנה לפי טעמו והמשכנו משם לבריכה ולחדר הממוזג.

פה ושם קניות והסתובבויות, קנינו לאורי עפיפון דמוי פרפר שעף בכוחות עצמו, ספגנו את אווירת הרחובות שמהולה בהמון רעש, אוכל, לחות, טיפוסים תאילנדיים, מלצריות חתיכות, בעלי דוכנים וחנויות, אורות מרצדים – בקיצור בנגקוק קלאסית.

הלכנו ל"שושנה" לאכול את ארוחת הערב המשופרת. שוב לבאנה עם פיתות, סלט יווני, קינוחים מתוקים ומיץ אוכמניות עם יוגורט ולימו נענע מתוקה להחריד. יוסי ואריאל קנו מוצרים לארוחת בוקר באחת מחנויות ה-7/11 שברחוב קאוסן.

כרגע כולם צופים בסרט פרודיה על "כיפה אדומה" מציצים בשעון וסופרים כבר את השעות עד להגעה לישראל. הלילה הוא הלילה האחרון בו אנחנו ישנים בבנגקוק ומחר בשעה זו כבר נהיה בדרך לשדה התעופה הבינלאומי של בנגקוק.

עד כאן, רובע בנגלמפו בנגקוק, תאילנד 16 במאי 2010.