יום ראשון, 9 במאי 2010

מאת' ופאם


איך אפשר שלא להקדיש את כותרת הבלוג לזוג הנפלא הזה ולילדיהם המקסימים. ארחו אותנו שלושה ימים מכף רגל ועד ראש עם כל הפינוקים, האהבה והנוחות שאפשר ולחשוב שנפגשנו לזמן כל כך קצר בדאלי ובליז'יאנג לפני כחודש.
 
יום ראשון היום, חופש בהונג קונג ובכפר שק-או. כולם ירדו בשעה מוקדמת לים. מזג האוויר חייך לכולם וכך למעשה עבר כל היום. אנחנו רבצנו לאיטנו בדירונת שהקצו לנו, הילדים ירדו לחוף הים ובשעה 15:00 אחה"צ היה אירוע ברביקיו לכבוד אחד מהחברה פה שעובר לחיות באדלייד וגם לכבוד הזוג שהתחתן אתמול.
  
היה מדהים לראות אותם, הוא בן 42 ממוצא קנדי, היא בת 45 סינית. נישואים ראשונים לשניהם והם נראים בני 28 גג.
 
אכלנו טוב, שתינו טוב, הילדים נהנו מהים, יוסי פטפט עם האבא של החתן וכך עבר לו יום נפלא עם מזג אוויר נפלא ואווירה נפלה. שונה מאוד מהרכבת משאנגחאי לשנג'ן ואח"כ המעבר להונג-קונג. ככה זה בחיים...
  
לקראת ערב חזרנו לדירונת כדי לקלח את הילדים ובעיקר כדי לארוז את המיטלטלין הרבים שעימנו. הציוד כבר ברכב של מאת', הילדים ישנים לילה אחרון בסין, מחר בבוקר יגיע וואן וייקח אותנו לשדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג ונחזור לתאילנד בה לא היינו מתחילת ספטמבר - איך שהזמן טס...

נפרדנו בחיבוקים ונשיקות ממאת' פאם והילדים, החלפנו איתם כתובות סקייפ והבטחנו לשמור על קשר להמשך, מי יודע היכן ומתי ניפגש שוב.

עד כאן, שק-או הונג קונג, סין  中国 9 במאי 2010.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה